Translate

dimanche 26 février 2017

Vacances

voici une page réalisée pour le défi sketch #1 de février sur Stuck?! Sketches

J'ai pris une photo prise à Cuba en janvier dernier. J'adore cette photo!!! l'étampe moment magique ainsi que les ronds étampés sont de Simple à Souhait, tandis que les 2 badges et le titre en mousse autocollant sont de Accent Scrapbooking

Pour les pailles, j'en avait pas de la bonne couleur. J'ai alors pris des pailles blanches que j'ai enveloppé de washi tape!







 photo signat23.jpg

4 commentaires:

kelly barron a dit...

This is a stunning layout! I love all of the black die cuts that you used on this page, and the colors are just beautiful :) Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

NATSUKO SUZUKI a dit...

Wow!This is so gorgeous!I love all the layers of embellishments and the colors! Thank you for joining us at Stuck?!Sketches!

Sandra Brimelow a dit...

Wow, so fabulous, bright and fun. Love this layout. Thanks for joining us at Stuck?!Sketches!

Laura Whitaker a dit...

Absolutely gorgeous! Love the colours, the layers and stunning details! Thanks for playing along at Stuck?! Sketches!